Life with Olivia

2012-08-13
19:18:15

Hej Hej <3

Jag heter Olivia och är 11 år. Jag älskar att rida och helt enkelt allt med hästar och ponnysar har att göra med. Jag har rider varje vecka på målskog BRK, där har jag en favorit häst som heter Trolle. Trolle är världens  snällaste ponny ever <3 Romeo heter min otroligt charmiga och busiga katt. Han är 1 år och är en blandras. Benjamin heter min söta lilla kanin, han är 3 år. <3<3<3 Jag går på Internationella Engelska skolan i årskurs 5 börjar 6:an till hösten. En sak ni behöver veta om mig är att jag HATAR matte!! Haha! Men iallafall, jag har 4 systrar, en bror och en mamma och pappa. Min mamma är från England och min pappa är från sverige. =) I  mina inlägg kommer ni få läsa om allt från kärlek,mode och vänner till hästar,djur och stallet, I andra ord min vardag. =)

NJUT AV MIN BLOGG!  Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: