Life with Olivia

2012-08-28
20:16:00

Inga ord kan beskriva hur jag känner mig just nu.
Ärligt talat så visste jag långt långt inne att det var omöjligt. Aldrig skulle väl "jag"  Olivia Strömberg någonsin drömma om att få en häst. Men jag hoppades starkt inombords att Cookie skulle bli min. Idag när jag provred Cookie glömde jag bort allt. Jag glömde bort alla känslor, tankar och funderingar som jag någonsin haft den senaste tiden, då jag har mått uselt. Hon var perfekt! ♥ Det gör hela den här grejen värre. 
Varför Cookie inte blir min är bara för att det inte fanns nån dum stallplats kvar där vi hoppades på att få ha henne på. Stallet som var vårat andra val hade jag och cookie inte trivs på enligt min syster. Det tredje idoit stallet svarade inte och vi har bara tills imorgon bitti att bestämma oss. Jag fattar inte att jag en sekund trodde att jag skulle få hyra Cookie. ♥ ♥  Nu blir det väl som det gamla vanliga igen. Att jag mår pizz. 
                                                                Älskade Cookie! ♥
Kommentar:
#1: dadda

Lilla ollis... Allt kommer ordna sig! Kanske inte det med Cookie men jag kommer alltid finnas där för dig! Vad det än ä. Du är en RIKTIG vän!(och jag menar det!)

Svar: åååå. <3
♥ Olivia ♥

2012-08-28 @ 20:34:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: