Life with Olivia

2012-12-10
19:17:18

3.Favoritdjur och varför
Jag har många favoritdjur, vilka är häst,hund,katt och kanin. 
Men jag tänker berätta varför om en av dom bästaste.. HÄSTEN. ♥
Allt började med att min moster hade häst och jobbade på ett stall när jag var en liten bejbis.
Mina systrar red, framförallt min syster Vanessa. Hon gick på ridskola och red hos min moster. Vi flyttade ut till landet och skaffade två hästar. Millan och Bellis. ♥ Jag har alltid älskat hästar men tappade glöden för dom när vi flyttade till en tråkig villa. Mina systrar red aldrig efter det och vi alla glömde bort den underbara känslan med
hästen. 
För ungefär 4 år sen började mina kompisar rida och jag provred i deras grupp. JAg Tyckte att det var det roligaste nånsin! Det var första gången jag var på Målskog och det var första gången jag red Trolle. Jag ville börja rida! Den kvällen kom jag hem med ett stort leende och hade bestämt att detta var nåt för mig. Mina föräldrar sa nej. (såklart) 
Det var tydligen för dyrt. Ja, det är dyrt att rida och hålla på med hästar, men detta är det bästa som finns! ÅÅÅÅÅHH! Den känslan som jag har när jag rider och håller på med hästar. VILKEN GLÄDJE! 
Jag glömmer bort alla problem, allt dåligt och bara känner mig obeskrivligt glad. ♥ Typ 2 år sen gav mina föräldrar upp. Jag hade tjatat nog. Jag fick börja rida.♥ ! Blev överlycklig!
Och här är jag idag. En hästtjej som jag kallar mig, En tjej som ÄÄLSKAR hästar! ♥ Hästar gör mitt liv helt.Dom gör mig trygg och dom får mig otroligt glad! ASSSÅÅÅ VILKA DJUUR! ÄLSKAR DOM SÅÅÅ HIMLA MYCKET!!! ♥
                                         Jag satsar på hästar hela livet!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: