Life with Olivia

2012-12-17
20:00:17

9. Bästa vän som alltid finns

Känner mig lite dum som glömde blogglistan igår. ;) Så det får bli två idag.

Jag har världens bästaste vän! Hon är den grymmaste och den bästa jag känner. Hon står alltid vid min sida, vad som än händer! Vi har känt varandra i 12 hela år! Alltså hela våra liv! Hon är den tvillingsystern jag aldrig fick. Hennes namn är Emelie Schelin. Hon är galen,vacker,söt,fin,knäpp,rolig,underbar,cool som en apa, (apor är mega coola) snygg,grym,lik mig,blyg (fast aldrig med mig) ja, hon är helt enkelt bäst! Jag kan säga vad som helst till henne och veta att hon inte säger ett ord till någon om det. Emelie och jag är livsbästisar! Hon och jag föralltid! <3 Älskar sig Råttan!
www.emelieschelin.blogspot.com

Kommentar:
#1: Emme

<3 <3 <3 :) :) :)

2012-12-17 @ 21:54:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: