Life with Olivia

2012-12-14
21:22:08

Det räcker!
Sitter i bilen som ett mongo barn påväg hem från skåneland och är trött på mitt beteende.! Jag gar gått runt och skrivit på bloggen en massa depp inlägg. Det räcker! livet kan vara skit ibland och jag kan bli helt mongo dampig. Men det blir ju för arton gubbar inte bättre för att jag ska skriva runt det. It's enough! Positiv och apglad inställning from now on! sure,visst jag kan inte vara glad varje sekund men ändå tänka att everything is some day gonna be okay! Som sagt sitter jag i bilen som en litet mongo barn och skriver detta inlägg för att jag är trött på mitt beteende. 
Jag tänker strunta i allt skit och Njuta av mitt unga liv och vara mig själv! 
Så, det är sagt! Inget mer av det. Puss på er plattfiskar
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: