Life with Olivia

2012-12-08
13:52:22

Fortsätter på blogglista
Alexandra började med en blogglista och jag tänker fortsätta med den eftersom att nån ville ha det eller?
Jao, så då kör vi! Det blir ett inlägg till blogglistan om dagen. PUSS 
Har även ändrat den lite och gjort den längre. Tack Alex, för blogglistan! www.alexandrabirzu.blogg.se
 
1.Mitt namn
2.Bild på mig.
3.Favoritdjur och varför
4.Favoritfärg på utrustning till hästen
5.Ögonfärg
6.Mobil
7.Födelsedag och ålder
8. Det här får mig att gråta
9.Bästavän som alltid finns
10.Det är får mig lycklig
11.Mitt favorit ämne i skolan
12.Det ämnet jag hatar mest i skolan
13.Bild och fakta om mina djur
14.10 sanningar om mig
15.LÅNGT INLÄGG om hästar är för mig 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: