Life with Olivia

2012-12-08
13:36:53

HEJHEJ
Har inte bloggat på ett tag, då blogg.se appen inte funkar!!! Och jag har inte orkat att sätta mig vid datan och blogga. :D ♥ Igår blev det fredagsmys med mig själv framför ponnyakuten säsong 1, som mamma så snäll, köpt till mig. :) Man lär sig faktist ganska mycket av att tiittta på det. :) Sen skypade jag med Ali en stund. Saknar honom sjukt. :( Idag vaknade jag vid 9 typ. Gick upp och tittade på lite av ponnyakuten. Snart ska jag duscha och fixa till mig sen kommer det förhoppningsvis upp lite vinter bilder på Katten. ? Vi får se. ;) Känner mig as dum som har skrämt iväg blogggästen. Min fin, fina vän. ♥  Så nu är det bara jag här som bloggar. Hoppas att appen funkar snart så att det blir mer update.! PUSS 
Bjuder på en gammal bild på min bääbis. Saknar sommarn!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: