Life with Olivia

2012-12-10
20:10:48

Jag har saknat er! <3

Nu har äntligen blogg.se appen börjat funka! :D saknat er! Haha! Nu har jag inget att skylla på när det är dålig update. :D Idag har jag varit i stallet och haft ridlektion. Eller vi hade teori men, jaja! Mysade med min älsklings Hotshot en stund också. Vilket hon uppskattade. ;) Hon är så mysig. <3
Imorgon ska jag förhoppningsvis till stallet igen. Vi får se ;) Åååå! Så skönt att appen funkar igen! Skulle ju fota lite vinter bilder på Romeo, men det gick inte. Han hatar snö!! Det är typ det värsta han vet. Höhö. :) Fick en bild på han och mig iallafall. <3
Tog ut Benjamin istället en stund. Det gick inte mycket bättre säger jag er. Men fick några gull bilder ändå. Dom kommer upp nästa inlägg. Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: