Life with Olivia

2012-11-05
17:41:17

Hoppning,hoppning,hoppning!

Idag på ridlektionen hade vi hoppning.
Tränade på lite banor med 30-40 cm. Jag hade Alinda. Jag kan ju inte säga att det gick bra men är ändå ganska nöjd. Alinda var rädd för alla hinder och tvärstannade varje gång. En av gångerna flög jag av och landade på fötterna. :) Men jag kämpade ändå på. Alinda var sjukt busig mot mig idag. När jag borstade henne efter så bet hon mig i armen. När jag säger att hon bet mig så menar jag verkligen att hon bet. Hon tog tag i skinnet och släppte inte. Tills jag skällde på henne. Det gjorde AS ont! Har värsta blåmärket nu. :( Aja. Nu ska jag duscha och sen blir det svaren på frågestunden del 1. See ya soon!

Kommentar:
#1: Emmes

Åååå.... Stackarn <3 <3 kan i följa you NeXT time?

2012-11-05 @ 18:42:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: