Life with Olivia

2012-10-24
21:51:33

Alltid saknad, aldrig glömd. Ali jag kommer sakna dejj! <3

Min fina vän ska flytta till Dubai! Jag är ledsen,glad och arg på samma gång. Usch! Det kommer inte att bli lika kul utan dejj. Du gjorde skolan till nåt som jag längtade till varje morgon istället för att gråta kvällen innan och känna att Nää. Jag känner inte för att gå till skolan. Du fick mejj att inse att jag är stark. Att jag kan strunta i allt skit och istället bara chilla. Skolan,livet, "P" ja typ allt har varit jobbigt på den senaste tiden. Du hjälpte mig, du stod vid min sida och stöttade mig i allt! Asså bro, du är grym! Tack för att du alltid var där för mig när jag kände att livet bara var en plåga. Tack! <3 Åå gråter... Jag kommer sakna dejj kompis. !! <3
Han är sjukt grym denna killen asså!

Minnen för livet! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: