Life with Olivia

2012-09-17
19:11:41

En bra dag helt enkelt!
Idag har varit en jättebra dag! Vaknade upp med ett bra humör, vaknade upp hos min bästa vän, åt god frukost, hade kul med bäzzan, red på Alinda på ridlektionen,  Alinda var suuper, kom hem och duchade, bokade ridläger!  och ska snart proppa i mig en massa god mat. Dessutom var det studiedag!  
På ridlektionen red vi massa olika volter i skritt, trav och arbetstrav och galopperade i båda varven. Alinda lyssnade på mig hela tiden och var hela tiden framåt och på "hugget".Hon var så duktig så.  När jag borstade och sadlade henne innan ridlektionen nafsade hon på mig sådär busigt och gulligt. <3 Gullunge! <3 <3 
Imorgon ska jag till stallet men till vissmålen. (Jag rider på målskog inte vissmålen) 
Pappa tog några  bilder på mig och Alinda efter lektionen.  Inte världens finaste men här har ni. <3 PUSS
 


 

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: