Life with Olivia

2012-09-10
09:33:00

Rubrik saknas, bara för att Olivia har ont i revbenen.
Det känns seriöst som att jag har brutit mitt revben! Jag kan inte röra på mig utan att det känns som att jag blir knivhuggen. :( Ganska sorgligt egentligen eftersom jag inte kan rida idag, men ifall man är så klantig som jag så får man väl tåla. Ligger hemma idag så det är rätt najs. Jag menar jag hade ju absoulut inte kunnat gå i skolan med halv brutna revben och ett halvbruten höft och armbåge,knä osv. (halvbrutet = Överdriver kanske lite)
Ska snart efter detta inlägget spela sims eftersom att det var typ forever sen jag spelade. <3  PUSS OCH KRAM 
 
                                       HAHA!  Detta kommer upp på google bilder när man söker på klantig.! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: