Life with Olivia

2012-12-24
21:07:25

Julafton

Uppstigning klockan 07:00, sen vanlig frukost. Klädde på mig alla 1000 lager kläder och åkte till skidbacken. :)
08:15 skidskola, Det gick väl bra, men var läskigt. Imon ska vi åka läskigare backar,Jag tror faktist inte att jag kommer överleva. ;) Sen mys med varm choklad på ett café med älsta syster. Efter det åkte jag och syster massa i backarna och hade det awesome. Åt sedan lyxlunch på en restaurang, eftersom att det är julafton och allt ;) Vi åkte tillbaks till huset och lekte i snön. Efter det kom vi in och klädde på oss mys kläder, tittade på Pippi Långstrump sakemojs (eftersom att Kalle anka typ inte finns i Norge, vilket var surt)
Jag somnade och hann inte se klart Pippi, så är lite sur över det men det var skönt att sova en stund. Sov i typ en timme. ..? Sen åt vi julmiddag. Alla andra fick god svensk julmat förutom jag som åt äckliga kål veggiebullar med nån äcklig sås och lite sallad och sånt. Nu sitter typ alla och tittar på film eller så sover dom framför teven. ;D Jag ligger så socialt i mitt rum på min otroligt sköna, norska säng och bloggar. Kan ju informera er nu, innan ni frågar om vad jag fick i julklapp , om att tomten inte kom med julklappar i år. Jag har varit en stygg flicka. I'm on the naughty list.
God Jul på er fina människor. <3
// The badass

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: