Life with Olivia

2013-01-10
12:45:36

Nu vill jag bara till stallet...

Idag mår jag bättre. Har lite ont i halsen är lite förskyld och svag i kroppen men känner verkligen för ett ridpass eller åtminstonde bara till stallet för att mysa.
Imorgon ska jag förhoppningsvis till skolan, då kanske jag kan åka förbi stallet en snabbis..,, vet inte men känner verkligen för det just nu. Längtar sjukt tills jag blir tvingad att gå till stallet varje dag, och då finns det dessutom en ponny som väntar på mig. ;) <3

Ska hoppa in i duschen nu ,ta på mig mys kläder och snabbt sätta upp håret i en boll högt upp på håret. Sen mysa med katten framför teven. Älskar att vara halvsjuk som jag är idag, eller iallafall ibland ;) Då kan man ju bara gå runt och liksom mysa, va sig själv, ha på sig vad man vill och bara ta det lungt, slippa oroa sig över utseendet och vad andra tycker. Pusssss.
Här får ni en fin bild på mig och min fina kompis, så snälla är jag. ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: