Life with Olivia

2013-01-26
20:21:35

saturday
Har haft det grymt med Emelie måste jag säga. Möös och åt chips framför film igår kväll och satte på ansiktsmaskar,fixade naglarna och tittade på en massa videos i sängen innan vi skulle sova. En galen men chill kväll, ♥ Vi var på A6 idag och hade det trevligt. Köpte lite grejer som jag ska visa på bloggen så snart som möjligt.
Kom hem till Emelie och sorterade hennes tusen pennor och läppsyler. fråga mig inte varför. Vi har gjort en massa och haft det allmänt skojj.
Förlåt för små mobil inlägg hela tiden kära bloggläsare! Jag bloggar ju i princip hela tiden på min mobil då jag facktist inte har orken och tiden till att logga in på datorn och blogga. Men nu mina vänner sitter jag här med en godis påse framför datorn och bloggar, Är även nyduschad och fräsch, så tummen upp. Ska strax sätta på en massa Glee serier. Det var typ hundra år sen jag tittade ;) men men, har inte så mycket att säga så jag ska nog ta och tacka för denna gången så får ni mer update senare. PUSSS PÅ ER! ♥
 
 
 
Tre bilder från idag och igår.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: