Life with Olivia

2013-01-09
14:03:23

Sjukis

Fick åka hem från skolan igår. Mådde jättedåligt och höll på att spy flera gånger. Mamma kom och hämtade mig vid 1. Jag låg i soffan hela dan sen och tyckte synd om mig själv ;) Fick inte äta nåt och mådde jättedåligt. När man ligger sådär och är sjuk så tänker man ju inte direkt på att sätta sig och blogga, så jag bloggade inte igår. Har haft en konstig natt utan sömn igen. Spydde hela natten och sov typ 30 min Max, under hela natten. Vaknade upp halv 2 och trodde att det var morgon. Jag försökte gå upp, men varje gång jag rörde på mig så spydde jag. Gav upp till slut och började ropa efter mamma. Trodde seriöst att det var morgon. Tänkte liksom att jag hade sovit resten av natten men nää, så var det inte. Usch!! Hatar att va sjuk. Mår lite bättre idag efter lite Alvedon och så. Har gått ner 2 kilo på en dag nu när jag spytt så mycket och inte ätit nåt. Kan iallafall röra på mig och så utan att spy nu, men tror inte att jag ska till skolan imorgon.
Mamma ska köpa lite piggelin glass till mig snart, det ska tydligen vara bra när man är sjuk, känner att det kommer bli gott. ;) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: