Life with Olivia

2013-01-27
21:32:31

Sleep = bäst

Ska strax dra ifrån ögonen från mobilen och istället titta i en av mina favvo tidningar. Nämligen hööks katalogen. Känner mig som värsta forever Alone personen när jag säger detta, men seriöst, jag tycker att det är as kul att titta på en massa täcken, sadlar, träns, Lindor och fina hästar i katalogen. Assåå, seriöst tummen upp för hööks katalogen och hela affären. Tycker att hööks har jättefina grejer! Anyway, ska iallafall sitta och titta i hööks katalogen en stund, sen ska jag sova och drömma om världens bästa kille.... (?) ;)
Puss på er alla! <3

Kommentar:
#1: VickanR

Hoppas du får en bra dag! Kolla gärna in min blogg när du har tid. Ps. jättebra blogg! Kram <3

2013-01-28 @ 04:18:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: