Life with Olivia

2012-12-23
20:54:41

Bajs på julen...

Folk skriver runt på Facebook,Twitter bloggar osv om att julgranen är uppe, julklapparna inslagna, längtar efter tomten, lyssnar på julmusik, den julkänslan som dom har och allt det där fina som julen innehåller, medans jag ligger här i min otroligt sköna säng i Norge och känner ingen julkänsla what so ever. Jag längtar inte tills tomten kommer med julklappar, jag sitter inte dräglande medans jag tänker på vilka julklappar som jag ska få , lyssnar inte på julmusik och tänker inget om jesus födelse. (som julen "egentligen" handlar om)
Känner inget alls.
Det är sjukt synd och jag vill verkligen känna den spännande och mysiga julkänslan som man har dagen innan julafton. Nope, jag kan bara inte få den.
Kan ju bara säga att denna julen kommer att vara en bajs jul utan julkänsla och jag längtar inte tills jag tittar in på Facebook och ser alla statusar om julen. Tomten kommer inte äns och ger julklappar till mig.Sorgligt.

Random bild...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: