Life with Olivia

2012-12-18
21:43:35

Dagen

Vaknade upp morgontrött som vanligt, klädde på mig osv. Åkte till skolan och failade ett matteprov. Efter skolan åkts vi först till Willys sen hem till Darina. Senare efter vi hade ätit , bytt om och drägglat framför Darinas one direction posters så åkte vi till Stallet. <3
Darina red Imre. En korvköttbulle fjording som hatar mig. *-: Jag skulle kratsa hans högra framhov och tänkte ju inte på att han hatade mig just då, så jag körde på. Han började dra iväg hoven, men slapp inte så lätt. Jag höll kvar i hoven och fortsatte. Han gjorde så minst 10 gånger tills han bestämde att det var nog, med kratsning. Han kickade starkt framåt hoven och den kom på mitt stackars ben. Han kickade mig!! :O Haha! Nää, inte så stor grej men det gjorde ont. Borstade lite hästar,tittade på när Darina hoppade barbacka. :) roligroligt! :) Sen åkte vi typ hem...?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: