Life with Olivia

2012-12-23
23:26:26

Från och med nu.

Från och med detta året, idag, nu, denna sekund så är jag född 1999. Alltså så är jag 13 år och fyller 14 nästa år, Just for fun. Hej mitt namn är Olivia Strömberg och jag är 13 år, född 99, älskar hästar och är lite speciell. ;) .
Låter mycket tuffare att säga att man är född 99, istället för 00.
- Ärru en dubbelnolla?
Jag: jo, jag är en dubbelnolla. Hehe :/
Eller...
- Ärru en dubbelnolla?
Jag: Haha! Nej nej, jag är en 99:a.
Liksom vad väljer man?
Har allmänt tråkigt som ni kanske märker. ;)
Imon blir det upstigning vid 07:00 för att göra mig ordning till att åka skidor. :) Imorgon är det även julafton. Yey..., :/ ? Bjuder iallafall på en godjul bild.Håll ögonen öppna! ;) Puss på er najsiga människor.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: