Life with Olivia

2012-12-22
21:24:04

I am living

Jag lever fortfarande, även fast jordens undergång var igår och sen idag. Inget har hänt. Jag är fortfarande i Norge och har det mysigt, det är fortfarande en massa snö här och jag älskar hästar lika mycket som innan . Det roliga är ju då att folk tror på detta. Får panik, förbereder sig och tror att alla kommer att dö. Well, har vi dött hittills, när jordens undergång "skulle" va?... nope... I say, take a chillpill och njut av livet. Vet egentligen inte så mycket om varför folk tror på att jordens undergång skulle ske igår, och sen idag, då jag inte brytt mig, men kan säga att jag tror inte på det. Don't worry people! <3

Fast när jag tänker efter så kanske jordens undergång redan har varit, och så kanske vi är i "himlen"? Who knows?
Rätt ointressant inlägg, men men.
Nu ska jag iallafall titta på film och mysa ner mig i sängen. Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: