Life with Olivia

2012-12-25
23:22:17

Lite upptagen?

Jag har varit upptagen hela dan... Or not. Åkte skidoor till klockan 2. Åkte läskiga backar, sååklart ;) Sen var det typ chill all day. Tråkade, skrev en massa ointressanta och lama inlägg som jag aldrig publicerade, som tur va. ;) Sen blev det bastu och bad i snön! :D wohoo! Liksom live while your young typ. Haha! Det spelar ingen roll om man är halv naken, liggandes i snön medans man skriker ock skrattar lungorna ur en och dom norska grannarna tittar ut genom fönstret. Nä nä, live while your young, säger jag. ;) Piiinsamt. Haha! :) <3 Förlåt för dålig update idag, men som jag sa var jag ju otroligt upptagen...
Har iallafall läst en massa bloggar idag, typ Nellie Berntssons blogg tusen gånger varrannan minut och Linn Olssons blogg. Galet fina, intressanta och grymma tjejer.! <3 Nu eftersom att jag har varit så hiimla upptagen med allt idag... *host* ., Så är jag väldigt trött. Jag behöver med andra ord sova. Godnatt mah lovers <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: