Life with Olivia

2012-12-23
17:09:56

Sorgligt nog

Har sorgligt nog starka funderingar om att byta bloggportal. :( I know, I know, jag har sagt att jag aldrig nånsin kommer att byta bloggportal. Men jag orkar inte med dom avancerade koderna för att få in en enkel header, och sen skriva in en massa andra koder bara för att göra headern större...? Liksom, palla sitta framför datan 3 timmar för att försöka få det att funka men ändå sen misslyckas. Jag är inte bra på Datorer och sånt pill, så jag fattar helt enkelt inte hur man gör. Det gör inte saken bättre med att blogg.se appen är dålig. Jag vill kunna känna mig nöjd med hur min blogg ser ut och jag vill kunna fatta vad jag gör. Är lite efterbliven, eller mycket, höhö. Men anyways liksom. ;) Vi får se hur jag gör. Jag vill iallafall få lite tips om vilken bloggportal som är enklast,bäst och finast. <3 kommentera nedanför!

Kommentar:
#1: Holly

Jag ställer upp med header och design osv, men bloggappen, jag vet, den suger!
kram! ♥

2012-12-23 @ 17:17:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: