Life with Olivia

2012-12-27
20:59:49

Tomorrow is the day
 
Nu äntligen har pappa lånat ut hans dator till mig. :) blogg.se appen funkar inte, den har strulat hela dan. SUR.
Men nu får ni lite update, ifån papis dator. Idag var det sista dan i backen. :( skidskolan är avklarad och skidor/pjäxor/stavar är inlämnade. Imon åker vi hem till Sverige. YEY! Tagga 10 timmars bilresa imon dåe.! ;)
Det kommer bli skönt att komma hem men I am gonna miss this place. <3 Har även ätit våfflor idag, (viktig information) och gosat med Josef, min systersbarn. <3 Ska börja skriva några tidinställda inlägg till imon, när jag sitter i bilen och tråkar utan internet, så snäll är jag. ;) Längtar så det gör ont efter mina små gosingar och mina vänner! <3 I MISSS UUU ALLL!!!
Men nu ska jag börja på dom tidinställda inläggen innan papi kommer och tar datorn. :O
Bjuder på två urläckra bilder på mig som liten. ;)
 
 
Kommentar:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Jag är jätte sugen ;) mer info?
Olivia Strömberg

2012-12-27 @ 21:10:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: