Life with Olivia

2013-01-12
21:42:28

För sjutttton, nu kör vi!

På måndag ska jag till skolan, då börjar alla rutiner med läxor,djuren, stallet och även bloggningen! Ett problem är ju då att jag oftast inte vet vad jag ska blogga om en tråkig torsdags kväll när jag redan har skrivit att jag har tråkigt,. vad ska man skriva då liksom? Kommentera!!! Vad vill ni att jag ska blogga om? Har ni några frågor eller förslag på nåt vis?? Kom igen nuu bloggläsare, ni kan väl slänga in en kommentar? Det tar la inte så himla lång tid? Skulle va as snällt iallafall, och då vet blir det lite mer bloggning också ;) Haha! För min del blirre att titta på film och tjocka mig med glass resten av kvällen., Sååå... PEACE 😘

Kommentar:

Hej gumman! Fina fötter. :) Hoppas allt är bra med dig, saknar dig.♥ vi ses imon! puss&kram

2013-01-13 @ 19:24:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: