Life with Olivia

2013-01-13
21:50:23

Goodnightyyy

Jg har pluggat algebra i 10 minuter och hjärnan har redan stängt av... Jag funderar på att lägga mig istället. Imon ska jag till stallet direkt efter skolan och rida finaste Mabelle. Älskar den hästen alltså! Ni får även några bilder för mamsen ska med., ;) Längtar ihjäl till skolan imon! Det ska bli såååååå himla kul att lära sig och ha matte... not.
Fick reda på att det var beeptest i skolan på onsdag och jag bah, nu ska det tränas. Så jag har typ dansat hypergalnamegawoopwoop dansen tidigare. Jag har sabbat mina knän och fick håll så jag är rätt nöjd med mitt träningspass, haha! ;) Ska gå och lägga mig nu iallafall, :) Jag LOVAR att ni nån gång ska få se min hypergalnamegawoopwoop dans snart! ;) Love U all, puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: