Life with Olivia

2013-01-21
20:23:01

Head up high, stay strong, fake a smile and move on.
Mitt liv är som det är just nu. Jag mår inte topp och jag är inte den tjej som jag var för tre veckor sen. Jag kan sitta här och babla på om hur jag egentligen känner mig, om hur dåligt livet är och blablabla. men nej.
Jag informerar er om att jag börjar blogga igen. Inte för att skriva en massa deppinlägg utan för att blogga om min vardag och inspirera er alla där ute. Ni tänker säkert, HAH! Hur kan hon inspirera mig? 
Jadu, det får ni väl se ;). Känslor och sådant är det inget fel på. Jag har en otroligt mycket känslor i mitt head som flyter runt bland en massa tankar., ni kommer se mycket känslor,.men att komma in på en blogg och bara ser en massa deepshit,tråk inlägg och deprimerande bilder är det väl inget som man egentligen vill läsa. eller? Jag vill att folk ska läsa min blogg och känna sig peppade,intresserade,glada och inspirerade. Jag kan inte lova att allt kommer va, WOHOOO, MATTE PROV IMON!! MÅR JÄTTE DÅLIGT MEN ÄR SÅÅÅ GLAD ÄNDÅ, typ. Jag är en människa, jag har sånna stunder som jag bara vill lägga mig och dö. Men man ska göra det bästa av stunden, right? Vara tacksam för allt man har, och allt man får uppleva liksom. Men iallafall, nu börjar jag blogga på nytt. 
Statistiken ska upp igen och det ska hända massa kul på bloggen! :D Såå, everyone, Länka min blogg på era bloggar, tipsa för era vänner och lääs min blogg! ♥ Ni är så fina allihop! ♥ PUSS
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: