Life with Olivia

2013-01-25
06:39:46

Mys all day

Vaknade upp som en trött och frusen banan. Idag blirre myskläder till skolan. GÖTT!
Asså det är så himla kallt så jag typ dör. Överdriver kanske lite, men seriöst när man ska vänta på bussen som troligtvis är sen, kan man inte överleva i detta bajsväder. Vackert är det helt klart men varför så himla kallt?! Aja, ska ha tusen lager kläder och mysiga dessutom så jag klarar mig nog ;). Idrott idag, woop woop! Men är så inte taggad att komma till skolan idag. Mitt hår är kaos. Idag har jag en bad hair day. Har satt på mig en mössa, men direkt när jag kommer till skolan och tar av den kommer de va typ, BAAM! Håret kommer stå åt alla håll. Jag hatar när håret är electiskt. *"
Nu ska jag upp och käka frukost, pöss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: