Life with Olivia

2013-01-02
12:18:11

Nyårsafton 2012

Kan ju säga att jag aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv. Vi åt, dansade som fullisar, drack barn champagne, skålade, lekte med tomtebloss, hoppade studsmatta, tittade på fyrverkerier, pratade, skrattade, tittade på en av Harry Potter filmerna, åt godis och en massa annat skoj.Hade det grymt kul i förrgår men ska även erkänna att jag hade paus från det roliga en stund också... Trodde den stunden , att det skulle förstöra hela min kväll och mitt pepp för 2013.Men nope, hon lyckades inte förtstöra denna gången. Jag blev peppad av min bäzza, sen fortsatte allt festande. Så himla synd om dom som försöker förstöra för andra på nyårsafton. Dom är antingen riktigt uttråkade,ensamma eller så är dom bara riktigt kallhjärtade. Men iallafall, vår nyårsafton var feest på högsta volym typ. ;) haha! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: