Life with Olivia

2013-02-05
06:21:05

Sååå himla sorgligt

Har suttit här i nästan 15 minuter och försökt få på mig mina fina, tajta gamla favoritjeans som jag haft i 2 år. Ni kan ju tänka er hur fina och tajta dom är nu ;)
Det är så himla sorgligt att man ska växa. Jag kan inte ha dom mer. Jag har blivit aldelles för lång och aldelles för bred för domma byxorna. :(
Assåå så hiimla sorgligt.! Anyway, life goes on och idag är det tisdag. Förlåt för typ No update igår. Dålig stil. Jag red iallafall Prins och vi tränade för en annan tjej som hette Emelie. Orkar inte förklara så himla mycket men vi tränade på balans och kontroll och yadi yadi yada.
Idag ska jag till stallet med min Darina.
Jag lovar er att det kommer bilder på det ikväll! Idag är det även nationella prov i svenska, kommer ärligt talat svimma av.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: