Life with Olivia

2013-01-28
18:02:11

Pizz

Det gick hur dåligt som helst på ridlektionen idag. Jag red världens klumpigaste och mest jobbiga hästen nånsin. (Kändes så) Vi hoppade, vilket jag tycker är as kul, men är man liten,svag och obestämd som jag sittandes på en seg och trögfattad häst är det inte det roligaste som finns. Jag är jätte besviken på mig själv och även på Prins. Vi kom över alla hinder men den otroligt fina känslan som jag brukar ha när jag hoppar fanns liksom inte när jag hoppade med Prins. Han var aldelles för "seg" och "klumpig". Jag ska ha honom två ridlektioner till. Jippi! Längtar till nästa vecka! ...not.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen göra en massa läxor. Puss

Kommentar:
#1: VickanR

SV: Tack så mycket, man blir alltid lika glad att läsa att NI gillar vad jag skriver. Jättefin blogg hade du oxå. Tack igen för din kommentar & för att du tittade in. Kram <3

2013-01-28 @ 18:20:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: