Life with Olivia

2012-12-05
23:35:10

Riktiga jag.


Jag känner en hemlig tjej.
Hon är en tjej som gråter väldigt lätt. En tjej som aldrig visar sina äkta känslor för folk och hon hatar sig själv. Hon är en känslig och mesig tjej. Hon är hemlig. Hon håller nästan allt för sig själv och hennes favorit plats är stallet.,Dåliga kommentarer, miner, elak kroppspråk och annat skit tar hon in , och sparar det inom sig och släpper aldrig ut dom. Denna tjejen heter Olivia Strömberg. Jag är inte som jag verkar, och jag vill inte va sån här. Jag vill inte känna mig såhär!! Det har alltid funnits nån annan bakom sminket. Eller hur man nu säger. En av orsakerna till att jag ser upp till Nellie Berntsson är för att hon utstrålar självsäkerhet,styrka och en känsla av att man kan klara av allt bara man kämpar. Hon har hjälpt mig otroligt mycket med allt.! Skolan,hästarna,killarna,vännerna och everything Else. Jag ser mig själv i alla hennes situationer. Allt hon skriver förstår jag och får hjälp med mitt egna liv samtidigt. (The famus part, maybe not... <3)Hon är såå grym denna tjejen!!
Vi är så lika jag och Nellie, men ändå så olika. Vi lever helt olika liv. Hon har två ponnysar att sköta om och sen en stoor blogg att sköta om + alla fansen m.m.
Jag, sköter om denna lilla bloggen osv.
Jag hade kunnat skriva såå mycket om hur Nellie är och om hur grym hon är men det ska ni få upptäcka själva.
www.nellieberntsson.se

Jag är kaxig,bestämd och verkar ganska självsäker i skolan och utanför . Det är lite av mitt skydd till att inte visa allt som pågår. Jag bryr mig om vad andra tycker om mig, och det är jobbigt. Jag tänker inte ha det så. Från och med nu, är jag, jag. Jag tänker vara stark. Det kommer inte att vara lätt, men jag tänker vara stark,självsäker och strunta i vad andra tycker. Nellie, I need a boost av självsäkerhet just nu.! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: