Life with Olivia

2012-11-11
19:27:53

Imorgon blirre rida för mig.

Imon ska jag rida. :) Vet facktist inte vem jag ska rida , men har bestämt att hur dum och idiotisk hästen är ska jag köra på och göra mitt bästa! <3
Pappa ska även fota lite. Inte för att han är så jätteduktig på att ta kort. men men. På tal om pappa. Så är det jue farsdag idag! Grattis till alla pappor! :)
Äär så himla taggad inför nästa år!!! :D ponny,ponny,ponny,ponny!!! Även fast att jag är 99% säker på att jag kommer höra en massa skit som folk har pratat bakom ryggen. Men är också väldigt säker på att mina äkta vänner alltid kommer att stå vid min sida och stötta mig genom allt. <3 :) Nu ska jag till farmor och farfar en sväng. Puss

Kommentar:
#1: Holly

Klart ingen kommer snacka skit! Du är för bra för det! <3 och om någon skulle göra det så får dom med mig och göra. Jag kommer finnas iaf någon gör det <3
Kramizz =)

2012-11-11 @ 21:46:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: