Life with Olivia

2012-11-02
11:17:26

Jag vill inte tveka

Jag är rädd för att jag ska känna mig utstött eller känna att folk pratar en massa bakom min rygg. Jag är rädd att folk ska kommentera, tycka illa om mig eller bara give me the look. Nästa år ska jag hyra ponny people! Folk tycker hit och dit. Antingen så är man avundsjuk eller så vill man inte att jag ska ha det bättre. Ja . Det finns en massor med människor ute i världen som är bättre än mig på att rida. Jag är inte ett proffs. Det vet jag. men snälla ni.! Jag ska inte behöva tveka och känna en klump av oro i min mage när jag tänker på en av mina största drömmar. Jag hoppas verkligen inte att dom 9 månaderna med den ponnyn kommer att bli 9 månader med kommentarer,utfrysning,sura miner och hat bara för att jag kommer att ha en Ponny.

Kommentarer:
#1: Emmeee

<3

2012-11-02 @ 11:36:58
#2: Holly

Proffs är inte jag heller. Men när jag hade tiara va det massa folk som va avundsjuka och skrev elaka saker. bry dig inte olivia, du är ändå bättre änn dom ♥

2012-11-02 @ 11:59:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: