Life with Olivia

2012-11-26
20:22:13

PEACE

Red Greg idag dåe! ;) <3 Fin som vanligt fast även jobbig som vanligt. Han skulle hela tiden slänga huvet upp och ner. Bocka osv. Lite slö i traven och skritten men pigg och fin i galoppen. Vi travade och galopperade utan stigbyglar. Gick jättebra. :) Travade utan stigbyglar i mitt volten och c/a volterna. Han var sjukt jobbig och dryg när jag sadlade/tränsade av. Blää. Men annars var han suuper. Efter det, gick jag in till saloon (cafeterian) och hjälpte Alva med Engelskan. Är ju proffs. Haha! ;) <3 Hade teori lektion 17:45 - 18:30 . Om säkerhet. Typ utrustning, vad man kan tänka på osv. Har varit en helt okej dag faktist, jao. Imon ska jag till stallet en snabbis med Darina och Madde. :) Ska på promenad med Ramona och titta på Holly när hon rider Ozzy.
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: