Life with Olivia

2012-10-08
23:21:00

Då var det måndag!

Dagen har varit... intressant.
Vill inte äns tänka om skoldagen men efter skolan red jag Harry! Han var extremt seg i skritten och traven men sen jätte pigg i galoppen. Fick knappast stopp på han. :D Senare på kvällen blev dagen bara värre. Fick en massa otrevliga meddelanden från en viss person som tidigare sa att den älskade mig och aldrig skulle svika mig. Svärord och andra otrevligheter. Bara så att ni vet så är jag en kaxig tjej. Jag var född för att vara kaxig. Idag var ett sånt läge så jag kunde används min gåva eller talang som jag är född med. Jag var kaxig. Inte på ett elakt och dåligt sätt utan mer jag tar inte detta på fullt seriöst kax. "Säg vad du vill men jag tar inte åt mig ett skit, det är bara att acceptera att jag är starkare än dig och jag behöver inte vara avundsjuk på nån".

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: