Life with Olivia

2012-09-12
20:53:51

Om att inte plugga när man egentligen ska det.
Mina käre Far tror att jag pluggar,men nej, jag lyssnar på musik, bloggar, checkar facebook och tänker på hur grymt kul det kommer att träffa en helcool brud som facktist är en av mina närmaste vänner för första gången på typ 3 månader.<3 Måste egentligen plugga nu, jag har ju en hel del franska glosor. :( BLÄÄ 
Orkar seriöst inte. Revbenen lever men värker fortfarande mycket. Får förhoppningsvis rida nästa vecka! :D <3 YEY!!! Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande... ;) (för det är ju det jag gör, eller hur? )
                                                                PUSS 

HAHA! Var bara tvungen att lägga upp den här! ååå  vad jag saknar sånna här t
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: